مقالات

هزینه عمل آب مروارید

تاریخ انتشار : | دسته بندی : مقالات
6280 بازدید

هزینه عمل آب مروارید چقدر است؟

یکی از رایج ترین جراحی های چشم آب مروارید است . هزینه عمل آب مروارید درکنار انتخاب بهترین جراح آب مروارید ، از چالش های افرادی است که مبتلا به  این بیماری هستند. متاسفانه این جراحی تحت پوشش بیمه نیست.

آب مروارید به کدر شدن عدسی چشم گفته می شود که در سنین بالای 50 سال مشاهده می شود و جراحی آن تا زمانی که در دید فرد مشکل ایجاد نکند ضروری نیست . هزینه عمل آب مروارید در سال نود و هشت حدود سه و نیم میلیون است و تحت عواملی مانند  نوع لنز داخل چشمی که در چشم جایگزین می شود ، نوع فناوری مورد استفاده در طی جراحی، و مهارت و تجربه جراح متغییر است.

برای اطلاع از هزینه دقیق با شماره  موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. البته عوامل جغرافیایی نیز تا حدودی می تواند در میزان هزینه تاثیر گذار باشند.  بهترین کار برای اطلاع از هزینه دقیق و کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی ، مراجعه به پزشک می باشد.

آیا عمل آب مروارید تحت پوشش بیمه تکمیلی است ؟

شرایط پرداخت هزینه ها در هر  بیمه تکمیلی متفاوت است. بسیاری از افرادی که به دنبال جراحی آّب مروارید هستند خواستار دریافت اطلاعاتی در خصوص میزان پرداخت هزینه از سمت بیمه های مختلف می باشند توصیه می شود قبل از عمل جراحی با کارگزار بیمه شرکت تان تماس بگیرید تا از میزان سقف تعهدات ، نحوه و شرایط پرداخت و بیمارستانها و مراکز جراحی طرف قرارداد مطلع شوید.

هزینه عمل آب مروارید

عمل آب مروارید

این عمل که سالانه میلیون ها بار در جهان انجام می شود در ایران نیز سالانه سه میلیون نفر این جراحی را انجام می دهنددر واقع یکی از يكي از رايج ترين، بي خطرترين و موثرترين اعمال جراحي چشم محسوب می شود .آب مروارید اگر در مراحل اولیه باشد معمولا  با استفاده از عينك، عدسی های بزرگ نما وضعيت بينايی بهتر می شود. اگر این روش ها کار ساز نباشد تنها راه درمان جراحی می باشد. دارو هیچ تاثیری در درمان ندارد.

در عمل آب مروارید ابتدا عدسی کدر شده به طور کامل خارج می شود و لنز های داخل چشمی جایگزین آن می شود. با برش کوچکی بر روی قرنیه  عدسی کدر شده را تکه تکه کرده و ار چشم خارج می کنند.این عمل در کمتر از نیم ساعت انجام می شود . رعایت مراقبت بعد از عمل آب مروارید منجر به کاهش عوارض آن می شود.

افرادی که بعداز عمل آب مروارید همچنان با اختلال در دید همراه هستند باید توجه کنند میزان دید بعد از عمل تنها به عملکرد عدسی ارتباطی ندارد که انتظار داشته باشیم با عمل آب مروارید مشکل دید حل شود. ممکن است علت کاهش دید از شبکیه باشد. بنابراین حتما در انتخاب پزشک خود تحقیق کنید.

برچسب ها:

رزرو نوبت :‌

جهت رزرو نوبت از دکتر محمد باقر رجبی با شماره زیر تماس بگیرید یا از گزینه نوبت دهی آنلاین اقدام کنید!
021-88201656 retinclinic
تهران ، میدان ونک ، ابتدای بزرگراه حقانی ، نرسیده به گاندی جنوبی ، پلاک ۷۲ ، ساختمان پزشکان ۷۲ ونک ، طبقه چهارم ، واحد ۴۰۲