مقالات

هزینه عمل لازک

تاریخ انتشار : | دسته بندی : مقالات
1707 بازدید

هزینه عمل لازک چقدر است ؟

هزینه عمل لازک نیز از دغدغه هایی است که ذهن مراجعه کنندگان را به خود مشغول کرده است. به خصوص که این جراحی تحت پوشش بیمه نمی باشد. هزینه عمل لازک حدود سه و نیم میلیون در سال نود و هشت می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق عمل لازک با شماره های داخل سایت تماس بگیرد.

عمل لازک از جراحی های اصلاح عیوب انکساری است که در آن مشکلاتی مانند دوربینی و نزدیک بینی و آستیگمات چشم اصلاح می شود. این جراحی به افرادی که علاقه ای به استفاده از عینک و لنزهای تماسی علاقه ای ندارند بسیار کمک می کند. به دلیل اینکه این جراحی به عنوان جراحی زیبایی محسوب می شود تحت پوشش بیمه قرار  ندارد.

هزینه عمل لازک

عمل لازک

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که عیوب انکساری بیماری محسوب نمی شود و فقط اختلال در بینایی است. در روش لازک سطح قرنیه که اپی تلیوم نامیده می‌شود، با استفاده از یک وسیله برداشته شده و سطح قرنیه لیزر می شود و لایه تراشیده شده ظرف چند روز خود به خود ترمیم می‌شود.

البته برای انجام این عمل باید شرایطی را داشت از جمله مهم ترین آن ها این است که شماره چشم باید به مدت حداقل شش ماه ثابت باشد . تعداد اندکی از مراجعه کنندگان از برگشت شماره چشم خود بعد از جراحی می گویند در صورتی که علت آن این است که شماره چشم آن ها قبل از جراحی ثابت نشده است و بعد از جراحی  ، چشم به اصطلاح ضعیف تر می شود.

بنابراین در انتخاب جراح چشم حتما دقت نمایید تا جراح قبل از انجام جراحی شرایط شما را بررسی کند و توضیحات لازم رادر اختیار شما قرار دهد.

تمامی جراحی های برداشتن عینک تحت بی حسی موضعی است و بیهوشی ندارد . از قطره های چشمی برای بی حسی استفاده می شود. مدت زمان عمل حدود ده دقیقه است و نیاز به بستری نیست . فقط نکته مهم این است که مراقبت های لاتزم بعد از جراحی رعایت شود.

دید بیمار بعد از جراحی تار  است و بعد از گذشت دو هفته به مرور بهتر می شود . بعداز جراحی حتما باید تا یک ماه حتی در خانه از عینک آفتابی استفاده کرد.

برچسب ها:

رزرو نوبت :‌

جهت رزرو نوبت از دکتر محمد باقر رجبی با شماره زیر تماس بگیرید یا از گزینه نوبت دهی آنلاین اقدام کنید!
021-88201656 retinclinic
تهران ، میدان ونک ، ابتدای بزرگراه حقانی ، نرسیده به گاندی جنوبی ، پلاک ۷۲ ، ساختمان پزشکان ۷۲ ونک ، طبقه چهارم ، واحد ۴۰۲