مقالات

بهترین فوق تخصص شبکیه در تهران

تاریخ انتشار : | دسته بندی : مقالات
5377 بازدید

 شبکیه چشم

چشم از عضو های حساس در بدن است که به دنبال ایجاد مشکل برای آن حتما باید به پزشک مراجعه کرد. بیماری ها و عوارضی وجود دارد که پس از مشاهده علائم ممکن است به دنبال بهترین فوق تخصص شبکیه در تهران باشید . بیماری هایی همچون رتینوپاتی دیابتی ، دژنراسیون ماکولا یا عارضه هایی مانند پارگی شبکیه یا خونریزی در شبکیه از عمده این مشکلات هستند که سریعا جهت درمان آن ها باید اقدام کرد تا عوارض جبران ناپذیر به دنبال نداشته باشند.

بهترین فوق تخصص شبکیه در تهران

بهترین فوق تخصص شبکیه

اما سوالی که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می کند این است که بهترین فوق تخصص شبکیه در تهران کیست؟ رسیدن به پاسخ این سوال با بررسی سوابق پزشک ، مهارت و میزان رضایت مراجعه کنندگان ممکن است . البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفته که درمان مشکلات شبکیه با گذشت زمان دشوارتر می شود و گاها ممکن است عدم درمان به موقع منجر به نابینایی شود. بنابراین حتما بلافاصله بعداز اطلاع از بیماری مراحل درمان آن را شروع کنید.

خدمات فوق تخصص شبکیه

درباره بینایی سنجی نوزادان نارس چقدر اطلاعات دارید ؟ والدین نوزادان باید بدانند که نوزاد آن ها شرایط متفاوتی از نوزادان عادی دارد و پس از به دنیا آمدن آن باید طبق برنامه منظم توسط متخصص شبکیه معاینه شوند. بیماری رتینوپاتی نوزادان نارس از جمله بیماری های شبکیه است که نوزادان نارس یا زودرس را تهدید می کند. دکتر محمد باقر رجبی فوق تخصص شبکیه و لیزر می توانند در این مورد به والدین کمک کنند.

بیماران دیابتی تا چقدر از اهمیت معاینه چشم هایشان توسط فوق تخصص شبکیه اطلاع دارند؟ یکی دیگر از خدمات در این تخصص درمان و کنترل بیماری رتینوپاتی دیابتی است که افراد مبتلا به قند خون یا دیابت را تهدید می کند. این افراد نیز باید به طور منظم معاینه شوند و در صورت نیاز و طبق تشخیص فوق تخصص شبکیه از روش های درمانی مانند لیزر شبکیه و یا تزریق آواستین استفاده شود.

بهترین فوق تخصص شبکیه

از پارگی شبکیه چه می دانید ؟ از عارضه هایی که امروزه تعداد مبتلایان به این مشکل افزایش پیدا کرده است می توان به پارگی شبکیه اشاره کرد که روش های درمان پارگی شبکیه متفاوت است و پزشک با توجه به یافته های معاینات پزشکی تشخیص می دهد که از کدام روش جهت درمان استفاده کند.

مگس پران چشم هم از مشکلاتی است که بیماران را رنج می دهد . نکته ی مهمی که در این عارضه وجود دارد که در اغلب موارد به خودی خود رفع می شود اما در صورت ادامه آن حتما باید به متخصص مراجعه کرد زیرا گاها دلیل این بیماری پارگی شبکیه می باشد که در صورتی که درمان نشود ممکن است منجر به نابینایی شود.

اصلاح عیوب انکساری چشم (نزدیک بینی ، دوربینی ، آستیگماتیسم ) با استفاده از جراحی هایی که عموم به آن جراحی های برداشتن عینک می گویند مانند عمل لیزیک ، عمل لازک ، عمل prk ،عمل فمتولیزیک ، عمل اسمایل نیز توسط فوق تخصص شبکیه و لیزر انجام می شود. درباره نحوه انجام تمامی این عمل ها می توانید در سایت مطالعه کنید

خدمات ذکر شده در کلینیک رتین توسط دکتر محمد باقر رجبی انجام می شود.

رزرو نوبت :‌

جهت رزرو نوبت از دکتر محمد باقر رجبی با شماره زیر تماس بگیرید یا از گزینه نوبت دهی آنلاین اقدام کنید!
021-88201656 retinclinic
تهران ، میدان ونک ، ابتدای بزرگراه حقانی ، نرسیده به گاندی جنوبی ، پلاک ۷۲ ، ساختمان پزشکان ۷۲ ونک ، طبقه چهارم ، واحد ۴۰۲